سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین آبگیر پشت سینک ظرفشویی کجا بخریم

آبگیر سینک ظرفشویی لینک سرا وارد کننده انواع ابگیر ها تحویل درب منزل کل ایران و هر کجایی که هستید

آیا میدانید برای سینک ظرفشویی چه باید کرد ؟

    نظر

برای به دست آوردن سینک ظرفشویی تمیز و براق نیازی نیست زمان زیادی را صرف اسکاج کشیدن کنید. اگر قصد دارید سینک را با مواد شوینده مورد نظر خود تمیز کنید، بهترین راه این است که آن را اسپری کنید و صبر کنید! حداقل چند  دقیقه منتظر ماندن پس از اسپری شوینده انتخابی شما اثر می گذارد و پاک کردن لکه را آسان تر می کند. سپس سینک را بشویید. این عمل  می تواند مدت زمان لازم برای تمیز کردن و از بین بردن لکه های سینک را به شدت کاهش دهد البته براقی سینک بستگی به جنس سینک شما هم دارد و قبل تمیز کریدن سینک حتما در مورد تمیز کردنش از اینترنت یا جایی که خریدید مشورت بفرمایید چون برخی شوینده ها ممکن است به سینک آسیب وارد کننند.

 

 

برای سینک ظرفشویی چه باید کرد

 

 

 

براق کننده سینک ظرفشویی :

براق کننده های سینک زیادی در بازار وجود دارد با اسم های مختلف مثل نانو یا هر چیز دیگری اما همگی در براق کردن سینک های شما بسیار موثر هستند. اگر نمی خواهید از مواد طبیعی استفاده کنید، سرکه بهترین براق کنندهسینک است.

 

 

 

برای سینک ظرفشویی چه باید کرد

 

 

جمع بندی :

ظروف کثیف، ضایعات مواد غذایی سینک ظرفشویی را به یکی از کثیف ترین مکان ها در آشپزخانه و خانه تبدیل کرده است. البته لازم نیست هر روز سینک خود را تمیز کنید! استفاده روزانه از صابون ظرفشویی یا پاک کننده های طبیعی مانند سرکه و جوش شیرین به تمیز کردن سینک و از بین بردن هرگونه آلودگی احتمالی کمک می کند.در این مقاله نکات مفیدی در مورد نحوه روشن و تمیز کردن ماشین ظرفشویی ارائه شده است. نکات ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید تا سینک آشپزخانه خود را مانند روز اول زیبا نگه دارید و تحسین همه را به خود جلب کنید! لطفا سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از مشاوران ما بپرسید


لیست انواع آبگیر سینک ظرفشویی آبگیر کنار ابینه رنگی طرح برگ سیلی

    نظر

بیشتر محصولات از مواد بهداشتی جدید از رنگ های و مواد درجه یک ساخته شده اند و دارای تمام استانداردهای بهداشتی لازم برای استفاده در نزدیکی غرق و مواد غذایی هستند. این طرح باید متناسب با وسایل آشپزخانه باشد و جلوه ای بسیار شیک به فضای آشپزخانه ببخشد ، طراحی ویژه این محصول بیشتر خانم ها را به خود جلب می کند. محصول آبگیر سینک ظرفشویی چند سالی است که بسیار پرفروش شده است و همه خانوم ها مخصوصا انهایی که در اپراتمان و خانه های کوچک هستند باید حتما از ابگیر سینک استفاده نمایند تا ظرفها زودتر خشک شود



ابگیر سینک ظرفشویی



آبگیر سیلیکونی سینک ظرفشویی چیست :

مات قطره ای مات سیلیکونی ، حصیر روی بزرگ ساخته شده از سیلیکون ، حصیر قطره قطره روی شیشه برای نگهداری کارد و چنگال و ظروف ، شفاف سریع خشک شدن: این حصیر مرطوب نزدیک خشکشویی قرار می گیرد زیرا کارد و چنگال مرطوب و ظروف را به سرعت خشک می کند.قابلمه برقی مقاوم در برابر حرارت: با توجه به مقاومت در برابر حرارت تا 300 درجه سانتیگراد ، این دستگاه تخلیه ظرف به عنوان پایه قابلمه های داغ ایده آل است.حصیر آسان مراقبت: تمیز کردن حصیر ماشین ظرفشویی یک بازی کودکانه است و می توان آن را با دست بشویید یا در ماشین ظرفشویی بشویید.    ماده مقاوم: این قفسه روی با کیفیت بالا از سیلیکون ساخته شده است که ترکیبی از دوام ، سهولت تمیز کردن و مقاومت در برابر حرارت است.

 

اکنون بسیاری از افراد از ماشین ظرفشویی عملی در آشپزخانه استفاده می کنند. هنوز خانه هایی وجود دارد که مردم هنوز دست هایشان را می شویند و اغلب خشک می شوند. برای جلوگیری از این روند خشک کردن آزار دهنده ، حصیرهای تخلیه سیلیکونی عملی وجود دارد.تشک های تخلیه سیلیکونی ما نه تنها کمک کننده های مفیدی در آشپزخانه پرفروش ترین هستند ، بلکه به طور کلی می توان از آنها به روش های مختلفی نیز استفاده کرد. اگرچه اساس ظروف غذا ، کفش و گیاهان است ، اما هنوز هم در بسیاری از مناطق کاربرد عملی دارند.



ابگیر سینک ظرفشویی

 


آبگیر فلزی تاشو سینک ظرفشویی چیست :

لوازم جانبی همه کاره و ضروری آشپزخانه از ظاهری تیز و کاربردهای بی پایان برخوردار است. آن را روی سینک آشپزخانه قرار دهید تا محصولات تازه آن آبکشی و تخلیه شود. آن را روی میز بکشید تا ظروف خشک شود. ساختار فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت ، آن را به یک زیر شیروانی عالی برای پشتیبانی از وسایل آشپزی داغ و محافظت از پیشخوان های شما در برابر حباب قابلمه ها و قابلمه ها تبدیل می کند. روکش های سیلیکونی نرم و بدون BPA ظروف ظریف و 100? ایمنی غذایی دارند. طراحی عملیاتی جمع کردن ، شمارنده های شما را در نظمی عالی نگه می دارد.


مشخصات محصول:

1. مواد: فولاد ضد زنگ + ژل سیلیکا.

2. اندازه محصول: 45 39 39.4 سانتی متر.

3. وزن: 381 گرم در 0.4 کیلوگرم.

4. جزئیات: 20 لوله فولاد ضد زنگ ، آسان برای رول کردن

5. رنگ: نقره ای.

 

 

آبگیر طرح برگ چیست

 

 

 

آبگیر طرح برگ چیست :

 

آبگیر سینک سیلیکونی یک لوازم جانبی کاربردی برای خانم هایی است که هنگام استفاده از سینک ظرفشویی یا ماشین ظرفشویی از پاشیدن آب روی زمین اذیت می شوند و به راحتی قابل شستشو بوده و حتی تحت فشار نیز حرکت نمی کند. آیگر سیلیکونی از پاشیده شدن و خیس شدن آب روی لباس ها و زمین هنگام شستن ظروف و آبکشی جلوگیری می کند. جنس این محصول از نوع ضد آب بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد از همه مهم تر طرحی فانتزی دارد که رنگو لعاب خاصی به فضای داخلی آشپزخانه شما میدهد و طول عمر بسیار بالایی دارد.

 



همه کاره و مقاوم در برابر حرارت می تواند به عنوان تخته برش برای برش میوه ها و سبزیجات ، استفاده از آن برای خشک کردن ظروف خود استفاده شود ، یا فقط برای هرگونه آماده سازی پخت و پز مورد نیاز خود استفاده کنید. مقاوم در برابر حرارت: مناسب برای استفاده به عنوان سه پایه ضد لغزش برای قابلمه های داغ یا ورق های پخت مستقیم از اجاق گاز ، روی هر میز آشپزخانه به صورت صاف دراز بکشید تا از آسیب دیدن مواد گرم محافظت شود. طراحی تاشو سریع و راحت آن را بچرخانید تا کنار گذاشته شود و آشپزخانه شما کمتر شلوغ به نظر برسد. واقعا مفید برای صرفه جویی در فضای پیشخوان ، تمیز کردن آسان و قابل تنظیم ، می توانید آن را در اندازه های مختلف جمع کنید.

مواد ایمن در برابر مواد غذایی: ساخته شده از فولاد ضد زنگ مقاوم 304 ، لبه سیلیکونی بدون مواد غذایی BPA و بدون مواد غذایی ، با طراحی یکپارچه مقاوم در برابر زنگ زدگی ، ضد لغزش و بسیار پایدار.محکم و محکم ساختار با دوام حتی اگر با ظروف سنگین استفاده شود خم نمی شود یا تغییر شکل نمی دهد. تا 31.8 کیلوگرم با تمام میله های استفاده شده پشتیبانی می کند.

 

 

 

آبگیر سینک ظرفشویی



نظرات مشتریان در مورد آبگیر سینک فلزی


ما اخیراً به یک خانه کوچک نقل مکان کردیم و ناامید از فضای پیشخوان آشپزخانه بودیم. با توجه به اینکه ما تازه نقل مکان کردیم ، بودجه ای برای خرید جزیره آشپزخانه نداریم. خیلی ممنون که با این محصول روبرو شدم. مسلم است که به عنوان قفسه خشک کن فروخته می شود ، ما از آن برای آن استفاده نمی کنیم. تا زمانی که به فضای پیشخوان نیاز داشته باشیم ، قفسه خشک کنی که قبلاً در اختیار داریم کاملاً پر است و جابجایی آن در زمان گفته شده ممکن است دست و پا گیر باشد. ما با تخته برش خود شروع به استفاده از این قفسه خشک کن کردیم و حتی سبزیجات را نیز شستشو دادیم و اجازه دادیم درست روی تخته خشک شوند. ما تصمیم گرفتیم این را در پشت شیر آب ذخیره کنیم ، زیرا میزان استفاده ما از این مقدار است! این یک نجات دهنده زندگی برای ما بوده و ارزش هر پنی را دارد.

 

این یک راه حل بهتر است. همچنین همسرم از آن برای شستن و خشک کردن کاهو استفاده می کند. بسیار تمیز کننده تر و آب فقط به داخل سینک ظرفشویی می ریزد. فقط مطمئن شوید که سینک ظرفشویی خود را اندازه گرفته اید. اولین موردی که من دریافت کردم کمی کوچک بود و می لغزید و می افتد ، یکی را با حداقل 2 "اضافی دریافت می کنید تا نیفتد یا بلغزد.


من یک آشپزخانه و سینک ظرفشویی دوتایی بسیار کوچک دارم که ابعاد آن 16x14 اینچ است. کاملاً روی یک طرف سینک ظرفشویی قرار می گیرد. من می خواهم ثانیه ای سفارش دهم تا وقتی سینک ظرفشویی دیگری استفاده نمی شود ، می توانم این صافی ظرف را بگذارم پایین و یک تخته خرد کردن یا قابلمه داغ را روی آن اضافه کنم.



نکات استفاده از سینک ظرفشویی چیست :


این میکروب های کوچک با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند ، اما می توانند به سرعت تکثیر شده و با غذا و سایر مشکلات سلامتی مخلوط شوند. هر چقدر هم تمیز باشند ، بعضی اوقات بدون روش های تخصصی نمی توان آنها را از بین برد. مشکلات گوارشی در کودکان و دیگران اغلب توسط آشپزخانه ایجاد می شود. برای خلاص شدن از شر چنین مشکلاتی کافی است کمی توجه کنید.


شیر آب :

شیر آب در آشپزخانه چیزی است که ما تمیز کردن آن فراموش می کنیم حتی اگر میز و ظروف تمیز باشد. لوله ها اغلب به دلیل وجود کلر در آب کثیف می شوند. آب سنگین در اکثر شهرها لوله کشی می شود. بهتر است از آنها به طور مستقیم برای آشامیدن یا آشپزی استفاده نکنید ، زیرا ممکن است مواد معدنی بیشتری از آب معمولی داشته باشند.علائم آلودگی در ظروف آب به طور منظم با لوله و غیره بهتر است از بهترین سیستم های تصفیه آب در آشپزخانه استفاده کنید. یا می توانید از بالای فیلترهای فروشگاهی روی لوله ها استفاده کنید.


حوله های ظرف:

حوله های ظرف باید در فواصل منظم عوض شوند و بهتر است تا کثیف شدن و رنگ آمیزی بیرون ، تمیز کردن را به تعویق نیندازید. همیشه دو یا سه دستمال حوله ای را نگه دارید. می توانید از مجموعه دیگری در هنگام شستشو و خشک شدن استفاده کنید. از حوله های کثیف و مطوب در آشپزخانه استفاده نکنید. اگر اینها را بگیرید و با همان دست ها بخورید ، مطمئن باشید خیلی زود بیمار نخواهید شد.متخصصان بهداشت می گویند وسایل آشپزخانه مانند حوله های ظرف را باید در آب داغ شسته یا سفید کرد. هنگام آمدن مهمانان می توان بالش های مخصوصی را برای استفاده قرار داد. بعد از هر مهمانی می توان آنها را تمیز کرد و کنار گذاشت.


اسفنج :

بسیاری از اسفنج هایی که برای تمیز کردن غرق و اسلب استفاده می شوند ، زیر نوار آب مالیده می شوند. با این کار اسفنج ها تمیز نمی شوند. حتما صابون را در آب گرم بخورید. اسفنج های روی پاک کن نباید برای تمیز کردن اشیا other دیگر استفاده شود.از اسکراب و اسفنج مخصوص می توان برای تمیز کردن سینک آشپزخانه و شستن حوضچه ها در جایی که تمام آلودگی خانه به آنجا می رسد استفاده کرد. هرگز حوضچه را با اسکراب ظرفشویی بشویید. از اسفنج های قدیمی خیلی استفاده نکنید. اینها بسیار ارزان هستند بنابراین بهتر است مرتباً آنها را تغییر دهید. اگر مایکروویو وجود دارد ، بهتر است اسفنج های تمیز شده را در آن گرم کنید ، زیرا با گرم شدن میکروب ها از بین می روند.ریختن آب جوشانده شده در سینک ظرف یک بار در هفته و افزودن پودر سفید کننده گاه به گاه به خلاص شدن از شر میکروب ها کمک می کند. اگر در جایی بلوک یا نشتی وجود دارد ، تأخیر نکنید که بلافاصله با مردم تماس گرفته و آنها را تمیز کنید